Planlægning/brug af huset.

 Den daglige drift af huset baseres på frivillige hjælpere,

  • et bestyrelsesmedlem skal være de frivilliges koordinator, lave planer over åbningstider og bemanding.
  • en anden, udstillings koordinator
  • en tredje, ophængningskoordinator
  • en fjerde, værksteds koordinator.
  • en femte er kasserer og koordinator af finanserne.
  • en sjette skal stå for caféen.

 Vi udarbejder aktivitetskalender og udstillingsplaner.

Værkstedsbrugerne (aktive medlemmer) får fælles udstilling mindst een vintermåned og een sommermåned årlig. - (Mere, hvis der ikke er fuldt booket).

Vi afsætter tidspunkter, hvor vi inviterer kunstnere fra andre dele af landet/verden til at udstille.(Om nødvendigt - eller forhåbentlig laver vi ventelister). 

I børnenes skoleferier arrangerer vi kunstforløb med forskelligt indhold og med efterfølgende udstilling/fernisering.

Musikarrangementer for børn og voksne.

I værkstedsområdet og gangarealer er der løbende ophængning med de værker, der arbejdes med aktuelt.

På visse tider arrangeres udstilling med åbne værksteder.

Værkstederne kan på fastlagte tidspunkter udlejes til undervisningsbrug, og give en indtægt til driftsudgifterne.

 Ved bogcaféen indrettes en café, hvor der kan købes kaffe og kage.

Ved salg af værker beregner foreningen en procentsats til husets drift.